duminică, 1 august 2010

Tufişul de Alexandru Negrea, e chiar haios

Ieri, ieri parcă. Mi-am făcut şi eu cont pe Twitter. Nu de alta, dar nu cumva să mă fac de râs pe la oameni că am blog şi n-am cont pe Twitter. Şi ca să nu stau singur, am început să dau Follow la câţiva...printre care şi n'ea Alex. Nu ştiu câţi dintre voi îl cunoaşteţi (io unu' deloc), dar cel puţin vă spun ce doză de amuzament am tras.

AlexNegrea: Mulţumesc pentru follow! Cum ai aflat de Twitter? (sondaj personal)
Violent Vip (Eu): trăiam în pădure şi după ce am primit un credit de la Boc pentru prima casă, m-am mutat şi eu la oraş...aşa am aflat de Twitter



Tare, sau ce? Mă întreb oare cum aş fi putut afla de Twitter...pe bune!

2 comentarii:

  1. Deci e un blog in care injuri pe toata lumea? Chiar sunt curios, daca nu schimbi strategia, cati oameni o sa il citeasca (in afara de cei injurati, care intra pt ca ii mentioneaza google in articolele tale).
    Succes ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. eu am aflat de twitter de pe cnn, nu neaparat de pe internet...asa ca sunt multe cai de a afla de twitter!

    RăspundețiȘtergere